5 בנוב׳ 2020

חבילות החטיפים של FoxxyBox

על חבילות החטיפים האישיים של Foxxy Box כבר שמעתם?

מדובר בחבילה המכילה הרבה חטיפים אישיים (נשנושים) בריאים, ללא סוכר לבן, מרכיבים טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא שומן טראנס. ומעבר לכך, החטיפים טעימים מאוד ...

והפתעה - החבילה מגיעה עד אליכם הביתה!! יש כמה סוגי חבילות לבחור מהן, אני בחרתי את החבילה ללא גלוטן (עקב רגישות שלי ושל בני לגלוטן).


הגיעה אלי להתנסות חבילה גדולה כתומה עם המון חטיפים טעימים בפנים. את חלקם הכרתי ואת חלקם שמחתי להכיר עכשיו:

  • חטיפי פרי Free שאני מכירה ואוהבת - פירות שעברו תהליך של Dry freeze, פריכים וטעימים לנשנוש, בלי תוספת סוכר וללא טיגון. רק 100% פרי
  • עוגיות של דני וגלית עם חמאת בוטנים ושוקולד - אני מאוד אוהבת את החברה ואת כל העוגיות שלהם
  • ממרח בוטנים של Rusty's, מכיל 99% בוטנים! ללא תוספת סוכר, וממש מרגישים את הבוטנים
  • גרנולה מכוסמת מונבטת - זאת הגרנולה הכי טעימה שטעמתי, עם או בלי גלוטן! היא עשויה מכוסמת ואגוזים מונבטים ופירות יער והיא כל כך טעימה!! אני אוהבת להוסיף כפית או שתיים ליוגורט שלי בבוקר
  • חטיף אפוי שעשוי מפופקורן בטעם מתוק מלוח - אהבנו אותו מאוד!
  • חטיף פריכיות אורגני מירקות ותפוחי אדמה עם מלח ים - אני מאוד אוהבת חטיפי פריכיות, וגם את זה
  • סוכריות גומי של YumEarth - סוכריות של חברה מוצלחת ומוכרת, ללא צבעי מאכל
  • חטיפי תמרים וקקאו אישיים - ארוזים אחד אחד. הכי נוח לשים כמה בתיק ...
  • חטיפי פצפוצי אורז של Tusso מצופים שוקולד ללא תוספת סוכר - טעימים ומושלמים לנשנוש בין הארוחות
  • פיסטוקים - כי חייבים גם משהו מלוח לנשנוש מול הטלוויזיה ...
  • חטיף אפונה אפוי טבעוני בטעם אריסה - חטיף מיוחד ומעניין. אני פחות אוהבת חריף אבל הבן הגדול שלי עף על זה
  • חטיף בוטנים מצויין (דומה לבמבה) של צ'יקי מאנקי

זאת החבילה המפנקת שאני קיבלתי, והיא באמת מכילה את כל מה שצריך לנשנושים בריאים במהלך היום. זאת דרך נהדרת להפתיע חברים עם מתנה שונה ומקורית, וגם לתת אפשרויות שונות לילדים לנשנושים בריאים במהלך היום.

כנסו לאתר של Foxxy Box כדי לראות את כל החבילות שלהם. בתאבון!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה