15 באפר׳ 2018

דגני בוקר ללא גלוטן

בחודשיים האחרונים עלה אצלי ואצל הבן שלי חשש שיש לנו צליאק. אומנם החשש התבדה, אבל גיליתי על עצמי שגלוטן בכל מקרה לא עושה לי כל כך טוב. כשאני אוכלת פחות ממנו או נמנעת לחלוטין, אני מרגישה יותר טוב.

מאז אני מחפשת בסופר יותר את המוצרים שלא מכילים גלוטן. המודעות לנושא הגלוטן עולה, ולאחרונה אפשר למצוא יותר ויותר מוצרים ללא גלוטן. לא רק לצליאקים, אלא גם לאנשים כמוני שמעדיפים להימנע.


לא תמיד המוצרים האלה מוצלחים, ולכן שמחתי כל כך להתנסות בהצלחה בדגני בוקר ללא גלוטן של Refresh, כתחליף לדגני ה"כריות" המפורסמים. הדגנים עשויים מקמח אורז וקמח תירוס איכותיים, וממולאים במילוי קרם שוקולד ובמילוי קרם נוגט.

הילדים ואני אכלנו את הדגנים עד שחוסלו לגמרי תוך ימים ספורים. הם היו ממש ממש טעימים, ואי אפשר היה להבחין בהיעדר הגלוטן בכלל. הילדים אפילו ביקשו שאקנה אותם באופן קבוע.


יתרונות נוספים לדגנים הם שהם לא מכילים חומצות שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, ללא לקטוז וללא כולסטרול.

המוצרים ישווקו בחנויות הטבע ורשתות המזון.
כשר פרווה בהשגחת הרבנות שדות נגב ובהשגחת הבד"ץ עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 לאריזת 350 גרם.


17 תגובות:

  1. הילה עושרי16/4/18 10:11

    איזה כיף שיש גם פתרונות טעימים. השלב הבא זה שהמחיר יהיה גם הגיוני..

    השבמחק
  2. תודה על ההמלצה! גם אני מנסה לרדת מגלוטן!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה! זה לא קל בהתחלה אבל ההרגשה נהדרת אחרי שמפסיקים

      מחק
  3. המלצה מעולה, גם אני מנסה להימנע מגלוטן אז מעולה בשבילי.

    השבמחק
  4. אני גם מנסה להפחית את צריכת הגלוטן. טוב לדעת שיש אלטרנטיבות

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה! גם אני ניסיתי להפחית, וזה עשה לי רק טוב

      מחק
  5. אחלה מחיר, טוב לדעת שיש כאלה דברים

    השבמחק
  6. נשמע ממש טוב! וגם נראה במחיר שפוי

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון! באמת טעים מאוד ובמחיר סביר

      מחק
  7. גם אני גיליתי שגלוטן הוא לא חבר שלי...בלעדיו הגוף שלי הרבה יותר בריא.
    מקווה שבעתיד הקרוב יהיו כמה שיותר מוצרים ללא גלוטן וללא סוכר

    השבמחק
    תשובות
    1. יש כבר הרבה מוצרים כאלה, זה טוב שהמודעות עולה :-)

      מחק
  8. המודעות די עלתה בתקופה האחרונה לכל ענין הגלוטן ויש סופרים שיש שם מדפים שלמים עם מוצרים נטולי גלוטן.
    ממליצה בחום על חצי חינם בחולון

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון. המודעות לגלוטן אכן עלתה, וטוב שיש הרבה מוצרים ללא גלוטן

      מחק
  9. איזה יופי. לא הכרתי עד עכשיו. מעולה תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה להכיר לך מוצר חדש :-)

      מחק