30 באוק׳ 2020

לחמי כוסמת ללא גלוטן של סול הטבע

בשנה האחרונה גילו אצל הבן שלי ואצלי רגישות לגלוטן, ולכן הפסקנו לאכול גלוטן לגמרי. מצאנו הרבה תחליפים לקמחים, ממתקים וכו', אבל לקח לנו זמן למצוא את הלחם המושלם.


על לחמי כוסמת שמעתי הרבה, ובתור אוהדת של כוסמת (גם ירוקה וגם חומה), הרעיון סקרן אותי. טעמתי לראשונה לחם כוסמת כשקיבלתי להתנסות את לחמי הכוסמת של סול הטבע. אלה לחמים ללא גלוטן כמובן, ללא תוספת סוכר, ללא שמרים, טבעונים, אורגנים, טריים ואיכותיים מאוד.

תשמעו, אלה פשוט לחמים מהממים!! לא מבינה איך לא ניסיתי קודם. הלחמים דחוסים ועסיסיים (ככה אני אוהבת לחמים), לא מרגישים בהם טעם לוואי של כוסמת (וגם אם כן, זה לא מודגש), והם כל כך טעימים!!

אני שומרת אותם בהקפאה (לפי המלצת היצרנית), ושמה בטוסטר כשאני רוצה פרוסה. הפרוסות גדולות, ואני חוצה פרוסה אחת לחצי ועושה לי סנדווי'ץ' מפנק.

הלחמים באים עם תוספות שונות, אני טעמתי את הלחם הרגיל (לחם כוסמת ללא תוספות), לחם עם זיתים, ולחם עם חמוציות ואגוזי מלך. כל אחד יותר טעים מהשני, אבל אם הייתי צריכה לבחור את הלחם האהוב עלי זה היה הלחם עם החמוציות ואגוזי המלך.

לא רק לחמים יש לסול הטבע אלא גם קרקרים מכוסמת. אלה קרקרים raw למי שמכיר, והם טעימים בטירוף. הקרקרים אינם נעשים בתנור עקב תכולת זרעים גבוהה בהם, אלא מיובשים במייבש מזון עד לטמפרטורה של 45 מעלות. כתוצאה מכך, כל הערכים נשמרים, והשומנים לא הופכים להיות מסוכנים לגוף (מה שקורה בעת טיגון, קלייה ובישול). טעמתי את הקרקר כוסמת פיצה, ואת הקרקר כוסמת גזר. אני מחביאה חלק מהקרקרים אחרת הבנים שלי מחסלים לי הכל ...

בחנות אפשר גם למצוא טורטיות ומתוקים כמו טראפלס בטעמים שונים ועוד.

לעמוד הפייסבוק של סול טבע לחצו כאן: https://www.facebook.com/SolHateva/

לחנות לחצו כאן: https://treepo.co.il/store/solhateva/

להזמנה אונליין: https://bit.ly/31MKHRS
בוואטסאפ - 052-512-3312
מינימום הזמנה – 60 ₪ (לא כולל משלוח)
עלות משלוח – 15 ₪
משלוח חינם למזמינים מעל 150 ₪
* המוצרים מוכנים בקפידה ובטריות לכל הזמנה בנפרד, ואינם ״עומדים״ על המדף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה