6 במאי 2018

קבנוס של יחיעם

אני מאוד אוהבת נקניקים אבל יש לי חולשה מיוחדת לקבנוס. אני מאוד אוהבת קבנוס עשוי טוב, שכבר בדרך מהסופר פותחים את האריזה שלו ומנשנשים בדרך הביתה.


הקבנוס שאני הכי אוהבת (לדעתי הוא הכי טעים) הוא של יחיעם. הוא מגיע בטעמים שונים:
  • קבנוס קלאסי - הטעם הקלאסי של קבנוס, לא חריף ומתאים מאוד גם לילדים.
  • קבנוס מקסיקני חריף - לאוהבי הפיקנטי. אני דווקא לא אוהבת לא חריף ולא פיקנטי בדרך כלל, אבל בקבנוס הזה הפיקנטיות מושלמת. אכלתי עם כוס מים ליד ונהנתי מכל ביס.
  • קבנוס פפרוני - קבנוס פיקנטי זה הוא הקבנוס שאני הכי אהבתי, בתור אוהבת מושבעת של פפרוני.
יחיעם מייצרים מוצרי בשר ונקניקים איכותיים כבר 40 שנה, והקבנוסים שלהם לא מכילים גלוטן! (אני תמיד שמחה לגלות עוד מוצרים ללא גלוטן).

כדי לגוון קצת החלטתי לחתוך את הקבנוס הקלאסי לפרוסות דקות ולהוסיף לחביתה. יצא פיצוץ! הילדים גם טעמו וביקשו חביתה כזאת בשבילם. אז אם אתם מתלבטים איזה קבנוס לקנות - תבחרו את הקבנוסים הטעימים והמושלמים של יחיעם.

כשרות של הרבנות הראשית לישראל ורבנות מטה. יש ליחיעם גם כשרויות מהדרין.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובמעדניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה