12 באפר׳ 2016

מטרנה BIG - משקה בטעם שוקו

הילדים שלי אוהבים לשתות כל בוקר שוקו, וכיוון שאני קצת מודאגת מכמות הסוכר שיש במשקאות השוקו המוכנים אני בדרך כלל מכינה להם שוקו בעצמי מאבקה. ככה אני יכולה לשלוט קצת על כמות הסוכר.
השבוע קיבלנו להתנסות את משקה השוקו של מטרנה, "מטרנה BIG בטעם שוקו" שמתאים לילדים מגיל שנתיים, ומכיל גם ויטמינים, מינרלים ופרוביוטיקה.

הכנתי לילדים שוקו כמו כל בוקר, ולא סיפרתי להם שהפעם משהו שונה. התגובה הראשונית שלהם הייתה חיובית, והם ציינו שהשוקו יותר טעים להם ויותר מתוק.
מיד הסתכלתי על הערכים התזונתיים לעומת אבקת השוקו הרגילה, ושמחתי לגלות שהערכים התזונתיים יותר טובים בשוקוBIG  של מטרנה. הרבה פחות אחוזי שומן (פחות מעשירית מהמשקה הרגיל), פחות קלוריות, פחות נתרן, ובאופן כללי נראה יותר בריא.
מבחינת אופן ההכנה, החלב כבר נמצא בפנים, ולכן לא צריך להוסיף חלב, רק מים (יותר נוח). אומנם כתוב לא להכין עם מים רותחים, אבל בכוס הראשונה שהכנתי עם מים פושרים האבקה לא נמסה כל כך טוב. בכוס השנייה שמתי ממש טיפונת מים רותחים רק כדי שיימס, ואת שאר הכוס מילאתי במים פושרים. יצא מצוין.
לסיכום – אני מרוצה מהשוקו של מטרנה, ולמרות שהילדים שלי כבר עברו את גיל שנתיים, אני מרגישה יותר רגועה לתת להם את השוקו הזה מכל שוקו מוכן או שוקו באבקה של חברה אחרת.
את מטרנהBIG  ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, רשתות הפארם וחנויות פרטיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה