13 בפבר׳ 2022

מוצרי שיער של ויטמינס VITAMINS

על מוצרי השיער של חברת ויטמינס שמעתי הרבה אך לא יצא לי להתנסות בהם בעצמי עד עכשיו.
קיבלתי להתנסות שמפו , סרום  ומסכה מהסדרה המקצועית Silk Keratin.


הדבר הראשון ששמתי לב אליו הוא שהמוצרים לא מכילים מלחים (SLS free), כבר עשה לי טוב על הלב. לפני כשנתיים עברתי להשתמש במוצרים ללא מלחים כי שמתי לב שמוצרים שיש בהם מלחים מייבשים לי מאוד את השיער.

התחלתי להשתמש לפני כחודש בשמפו בכל מקלחת, ואחריו שמתי את המסיכה ולסיום את הסרום.

הריח של המוצרים נהדר, עדין וריחני, והוא נשאר על השיער גם אחרי המקלחת. השמפו הקציף היטב, והיה נעים לשימוש. אחרי השמפו השתמשתי במסיכה, מרחתי אותה על השיער, השארתי אותה כמה דקות ואז שטפתי. כבר בשלב הזה הרגשתי שהשיער שלי רך יותר ונעים יותר למגע, לא יבש וקשה. לסיום שמתי כמה טיפות של הסרום על האצבעות ומרחתי על קצוות השיער הלח. בהוראות של הסרום כתוב שאפשר להשתמש בו גם על שיער יבש, עוד לא יצא לי להשתמש על שיער יבש אבל זה נשמע רעיון טוב.




החוויה משימוש במוצרים היתה של מוצרים איכותיים שעושים רק טוב לשיער שלי. השיער רך יותר, ריחני, נוח לסירוק אחרי המקלחת ופחות יבש ונשבר בקצוות. מאוד נהניתי מהמוצרים, ואמשיך להשתמש בהם.

שלושת המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער וגם לאחר החלקה, מגנים על השיער מפני חום ושימוש במחליקים, מסלסלים ומייבשי שיער, משקמים שיער שעבר טיפולים כימיים צביעה והחלקות, משקמים שיער פגום, יבש, מפוצל וחסר ברק, ומעניקים גמישות, ברק ותחושת משי.

ניתן להשיג את המוצרים ברשת Be וברשת סנט הייר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה