1 בפבר׳ 2019

מבצע טרייד אין של TEFAL על מחבתות

אני מבשלת ואופה הרבה במטבח, וקורה לי הרבה פעמים שיש לי מחבת שאני נאלצת לזרוק ולהחליף בחדשה. אם גם לכם יש מחבת כזאת ממש ברגעים אלה, אל תזרקו! לחברת TEFAL יש מבצע טרייד אין מושלם בשבילכם!


מביאים את המחבת הישנה למוקדי המכירה, ומקבלים זיכוי של 100 ש"ח לקניית מחבת חדשה של TEFAL. פשוט מושלם! גם נפטרים מהמחבת הישנה, גם תורמים למטרה טובה, וגם מקבלים מחבת חדשה במחיר מבצע.

המחבתות של TEFAL מצויידות בטכנולוגיות מתקדמות ויש להן ציפוי נון סטיק עמיד במיוחד (עמיד גם נגד שריטות, גם שאפשר לבשל תוך שימוש בכלי מתכת). המחבתות מבטיחות שימוש בריא ובטוח. יש לי מחבת כזאת מסוג Authentic, והיא מאוד נוחה לשימוש. בזכות הציפוי המיוחד אפשר לבשל גם בלי שמן, וגם גל מאוד לנקות אותה.


במרכז המחבת יש נקודה אדומה שהופכת לאדום מלא כאשר המחבת מגיעה לטמפרטורה המושלמת לצריבה (180 מעלות).

הסירים והמחבתות בסדרת Authentic מתאימים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, והם עשויים מחומרים הניתנים למחזור, ולא מכילים עופרת וקדמיום.

כל המחבתות שתביאו ויהיו במצב שמיש, יתרמו לעמותות המפעילות בתים חמים לאוכלוסיות שונות.

אבל תזדרזו, כי המבצע נמשך רק עד אמצע פברואר ...

במבצע טרייד-אין – תמורת מחבת ישנה יוצעו המחבתות החדשות במחירים 99-299 ש"ח בהתאם לגודל.

רשימת החנויות המשתתפות במבצע טרייד-אין של טפאל:
רשת לגעת באוכל, רשת 4שף, רשת הום-סנטר, רשת קינג סטור, רשת בסט סנטר, רשת הבית הלבן – בקריית ביאליק, קריית הכרמל וקריית אתא, בחנות כהן יצחק בכפר סבא ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה