12 בדצמ׳ 2017

מוצרי איפור מינרלים בגאיה קוסמטיקס

יש לי חולשה למוצרי איפור. בעיקר איפור לעיניים. כמות הצלליות והעפרונות לעיניים שיש לי מוגזמת לגמרי. ועדיין תמיד כיף להתחדש בעוד צללית ... בנוסף, העור שלי רגיש מאוד, ואני תמיד מחפשת מוצרי איפור וטיפוח שיהיה נעימים לעור שלי. אז קפצתי לסניף של גאיה קוסמטיקס כדי להתחדש ולסקר עבורכם שלושה מוצרים (קשה לבחור רק שלושה מוצרים מתוך החנות....).



בחורה נחמדה קיבלה את פניי ובסבלנות הסבירה לי על המקום ועל המוצרים.

ליין האיפור המינרלי מכיל מוצרי איפור שעשויים כולם 100% רכיבים טבעיים, כמו מיקה, טיטניום דו חמצני (מסנן קרינה טבעי) ואבץ. המוצרים לא מכילים כימיקלים, פרבנים וחומרי בישום כלשהם.

המוצרים של גאיה מתאימים לעור רגיש (מושלם לעור כמו שלי) ולכל סוגי האקלים, גם לאקלים הישראלי החם והלח, כיוון שהמוצרים מכילים מסנני קרינה טבעיים והם בעלי יכולת עמידות לאורך זמן.



מליין האיפור בחרתי לי צללית אבקה מינרלית נוצצת ואודם מינרלי. היה קשה לבחור צללית ממגוון הצבעים המשגעים, בסוף בחרתי בגוון אפרפר בהיר עם נטייה לתכלת. הצללית נמרחת בקלות, מגיעה בקופסה קטנה וחמודה, ומצליחה להישאר לאורך זמן על העפעף. הצללית ברמת גימור איכותית ביותר והיא מכסה את העפעף במרקם אחיד ויפה. היא מתאימה במיוחד לבעלות עיניים רגישות (כמו שלי) עקב בדיקות רגישות מחמירות שכל הצלליות עברו.


עם אודם יש לי בדרך כלל בעיה. אני תמיד מרגישה שיש לי משהו על השפתיים ואני לא אוהבת את ההרגשה. לכן כשאני בוחרת אודם חשוב לי "לא להרגיש אותו" ושהוא לא ייבש לי את השפתיים. האודם המינרלי של גאיה ענה לבקשות שלי, ועד שהגעתי בערב הביתה והורדתי את האיפור בכלל לא הרגשתי אותו. המרקם שלו קליל והוא מעשיר בלחות את השפתיים. מתוך 23 גוונים נהדרים בחרתי צבע אדום לא חזק מדי ולא כתום מדי, כזה שמדגיש את הצבע של השפתיים בלי להיות דומיננטי.


בליין מוצרי הטיפוח של גאיה גיליתי קרמים שונים, מוצרים לניקוי הפנים, סרומים, מסיכות ועוד. כיוון שהגעתי לגיל שצריך להתחיל (להגן מפני קמטים, הכוונה ...), קניתי קרם לילה לחידוש, הזנה ומניעת הזדקנות של תאי העור. הקרם עשיר בנוגדי חמצון להצערת העור, ומכיל שמן חוחובה, שמן אגוזים למניעת גירויים וחמאת שיאה להזנה של עור יבש. אני מורחת את הקרם כל יום לפי השינה על פנים נקיות, ומיד מרגישה רעננה.


אני מאוד מרוצה משלושת המוצרים שבחרתי, נעים לי להשתמש בהם והעור שלי מרגיש לח, קליל, זוהר ובכלל לא אדמומי או מגורה.


ידעתם שעכשיו גאיה חוגגת יום הולדת 6? לכבוד החגיגה מציעים לכם 50% הנחה על כל החנות בתאריכים 12-18/12/17! ההנחה תקפה גם באתר האינטרנט של החברה. כנסו עכשיו ללינק ותתחילו להנות :-)  https://goo.gl/RHMPVB

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה