20 בנוב׳ 2017

סדרת Kamil Blue של ד"ר פישר

עור התינוק רגיש במיוחד, וזה עוד יותר נכון כשמדובר בתינוק שלי. העור שלו רגיש ויבש, נוטה לאדמומיות וגירויים, ולא כל מוצר מתאים לעור שלו. לאחרונה התנסיתי בכמה מוצרים של ד"ר פישר מסדרת Kamil Blue שמתאימים בדיוק לעור הרגיש של התינוק שלי ועוזרים לו להיות רך ונעים בלי גירויים.



סדרת קמיל בלו קרמי לתינוקות, מכילה שני מוצרים:

  • קרם פנים לטיפול ומניעת יובש, לעור יבש במיוחד - מכיל שילוב מיוחד של מרכיבים צמחיים המסייע בהגנה, הזנה, ריכוך והרגעה לשמירה על לחות העור ומראה בריא. את הקרם הזה אני מורחת לתינוק שלי אחרי האמבטיה, כדי שהעור שלו לא יתייבש. בימים יבשים במיוחד אני מורחת גם בבוקר. הקרם מכיל שמו כותנה, שמן אבוקדו, שמן קלנדולה, שמן שקדים, תמצית לבנדר וקמומיל ומועשר בוויטמין E.
  • קרם פנים להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש SPF 30 - שילוש מושלם של קרם לעור התינוק שמגן עליו מפני יובש, סדקים ואדמומיות, וגם קרם הגנה מפני קרני השמש המזיקות. כשאנחנו יוצרים לטיול בחוץ, אני שמה לתינוק שלי את קרם הפנים הזה ויודעת שהוא מוגן מהשמש. הקרם מכיל מססני קרינה, תמצית קלנדולה, תמצית פרחי קמומילה, ויטמין E, תמצית תה ירוק וחומרים צמחיים נוספים לשמירה על העור.

סדרת Kamil Blue Nature היא סדרה חדשנית לטיפול בעור התינוק המבוססת על 97% רכיבים טבעיים (שמן שקדים ושמן זית אורגניים בשילוב תמציות פרחי בלו דייזי, קלנדולה ואצת דונליאלה).

הסדרה כוללת שלושה תכשירים לטיפול ולרחצת התינוק ולשמירה על עורו: אל סבון ושמפו בתכשיר אחד, קרם גוף ומשחת החתלה.


המוצרים מכילים ב- 97% מקורות טבעיים, ריחם נעים והם יעילים בשמירה על העור. המוצרים לא מכילים פראבנים, צבע סינטטי, לנולין, סיליקונים, מוצרים מהחי וחומרים אחרים. הם כן מכילים חומרים טבעיים אחרים כמו שמן זית ושמן שקדים 100% אורגניים, תמצית פרח הבלו-דייזי, קלנדולה המסייעת בטיפול בעור רגיש ואדמומי, וויטמין E.

לתינוק שלי יש עור רגיש והמוצרים עוזרים לי לשמור עליו מפני תפרחת חיתולים, אדמומיות וגירודים.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.
מחיר מומלץ לצרכן:
משחת החתלה 100 מ"ל - 29.9 ש"ח
אל סבון ושמפו בתכשיר אחד 400 מ"ל - 34.9 ש"ח
קרם גוף 400 מ"ל - 39.9 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה