2 בנוב׳ 2017

בית הספר למקצועות היופי נאוה קולאז'

אם אתם מחפשים קריירה בתחום מקצועות היופי (קוסמטיקה, איפור, עיצוב שיער ועוד), בבית הספר הגבוה למקצועות היופי של נאוה קולאז' תוכלו ללמוד מגוון קורסים בנושאים שונים ממורים מקצועיים, בסטנדרט לימודים גבוה ותחת פיקוח משרד הכלכלה.
השבוע הוזמנתי לבית הספר של נאוה קולאז', שם גיליתי כי בנוסף ללימודים, אפשר גם לבוא להתפנק בטיפולים שונים במחירים סמליים מאוד.


את הטיפולים מעבירות התלמידות בשלבי סיום הלימודים, אחרי שכבר התאמנו הרבה אחת על השנייה וצברו נסיון.
במסגרת יום ההיכרות לבלוגריות הוזמנתי להתרשם מהמקום ומהטיפולים. התחלתי עם פינוק לפנים - עיסוי, ניקוי וטיפול עם מסיכת זהב. קראתם נכון, זהב. גם אני קצת הופתעתי לשמוע ששמים מסיכה עם זהב על הפנים שלי, אבל חייבת להגיד לכם שזה פשוט תענוג. המסיכה מרעננת את הפנים וגורמת להם לזהור. אתם תרגישו וגם תיראו כמו מיליון דולר ... בזמן שחיכיתי רבע שעה שהמסיכה תעשה את העבודה, קיבלתי עיסוי לידיים.




העיסוי היה מרגיע, הניקוי היה נעים, והחומרים שהשתמשו בהם היו טריים (יש חלופה גדולה כל הזמן כי יש שימוש כל הזמן בתכשירים), נעימים לעור (במיוחד לעור הרגיש שלי), ובעלי ריח נהדר.

לסיום טיפול הפנים מרחו לי סרום לפנים עם ויטמין C עם ריח תפוז על הפנים להרגשה רעננה וגם כדי לשמור על עור הפנים.
הבחורה שעשתה לי את הטיפול היתה נחמדה ונעימה, והחוויה היתה מרגיעה מאוד.


הטיפול הבא שבחרתי להתנסות בו הוא טיפול ידיים. זה כלל עיסוי עדין לידיים עם שמן מיוחד, פילינג לכפות הידיים ולזרועות, ואמבטיית פראפין. זאת פעם ראשונה שאני עושה אמבטיית פראפין. מדובר על פראפין חם ונוזלי (לא לוהט אבל נעים מאוד) שטובלים בו את כפות הידיים כדי ליצור שכבה שמתקשה מייד. בעצם זו שעווה (כמו של נרות) שמתקשה סביב היד ומרככת אותה. את כפות הידיים עוטפים בניילון ומחכים כמה דקות כדי לתת לפראפין לעשות את שלו.




אחרי כמה דקות מקלפים בקלות את הפראפין, ומגלים שעור הידיים רך ונעים במיוחד. לסיום מורחים גם קרם לחות נעים. אחרי הטיפול הזה לא יכולתי להפסיק למשש את האצבעות ואת כפות הידיים. העור היה כל כך חלק ונעים וריחני.

לפינוק אחרון מרחו לי לק בצבע סגול מטאלי (יש לי חולשה ללקים סגולים), בסבלנות ודיוק מושלמים. אפשר גם לעשות פסים עם צבע כסף למשל, כמו שתראו בתמונה.




קצת על המקום: לנאוה קולאז' יש כמה סניפים, כאשר הגדול בהם ממוקם בצ'ק פוסט בחיפה. מאות תלמידות כל שנה נהנות מלימודים ברמה גבוהה של מקצועות היופי: עיצוב שיער, קוסמטיקה, איפור, בניית ציפורניים, עיצוב גבות ועוד. כל הקורסים ברמה גבוהה. מי שלא לומד ורק רוצה להתפנק בטיפול כלשהו, איפור או תספורת, יכול לקבוע תור במחיר סמלי מאוד אבל באיכות גבוהה.



אם אתם חושבים על קריירה בתחום מקצועות היופי, בית הספר של נאוה קולאז' הוא המקום המושלם והמקצועי ביותר ללמוד את המקצוע. הקורסים גם מוכרים לשימוש בפיקדון חיילים משוחררים.

אין לי ספק שאחזור לשם לטיפולים ופינוקים נוספים. ממליצה גם לכם.


סניף חיפה של בית הספר ממוקם בשדרות ההסתדרות 66, חיפה (מול הסינמול).
לפרטים נוספים כנסו לאתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה