18 ביולי 2017

פארק אתגרי ים כרמל ביער עופר

בשבוע שעבר נערך יום חשיפה לעיתונאים ובלוגרים לפארק האתגרי "ים כרמל" שביער עופר. בתור אמא לשלושה בנים, זה נראה לי מושלם בשבילם כדי להוציא קצת אנרגיות בחופש הגדול ...
לבשנו בגדים ספורטיביים, נעלנו נעלי התעמלות ונסענו ליער עופר. בעלייה ליער רואים את הנוף של הים שנשקף מהר הכרמל. למרות שאני מכירה את הנוף (חיפאית), מרהיב אותי לראות אותו כל פעם מחדש.
  

הגענו לפארק, הילדים מיד קפצו על מגלשת ההרים ועשו שם סיבוב. כל ילד עם כל הורה, כמובן (כי אסור להם להתגלש לבד). אני זכיתי להתגלש עם הגדול שרצה כל הזמן יותר ויותר מהר בזמן שאני צורחת. כזאת אני, פחדנית. אני באמת שהיה כיף.
המסלול די ארוך (1 ק"מ), זמן הנסיעה כ- 7 דקות וההנאה מובטחת.

אחרי מגלשת ההרים הילדים עשו רונדלים על מגלשת האבובים. הרעיון פשוט - כל ילד על אבוב, משפריצים קצת מים על תחתית האבוב כדי שיהיה חלק, ומתגלשים לאורך מגלשה מסתובבת של כ- 50 מטר. זה היה ממש כיף, אפילו אנחנו ההורים ניסינו והתלהבנו.
אחרי האבובים הגדול שלי הלך לעשות אומגה בזמן שהקטנים שיחקו עם חישוקים גדולים ואביזרי ג'אגלינג נוספים. אטרקציות נוספות במקום הם טרמפולינות במג'י, קיר טיפוס, קיר סנפלינג ומסלול חבלים בגובה של כ-15 מטר (לאמיצים בלבד!).


מנהל האתר רהב ג'נח עשה לנו סיבוב היכרות עם המקום וסיפר על החידושים, הסדנאות וההפתעות שמצפות לבקרים במהלך הקיץ: מתחום ג'ימבורי לפעוטות, בית קפה, פעילויות חשיכה, סדנאות קרקס, מתנפחים ועוד.
לאורך כל האירוע היה כיבוד, ולסיום הילדים קיבלו הפתעה לקיץ וצילומי מגנטים (שמככבים אצלנו עכשיו על המקרר).
היה כיף מלא באדרנלין, שמחנו לגלות מקום כל כך קרוב לבית עם כל כך הרבה אפשרויות לכיף עם הילדים.
שעות הפעילות בקיץ: ימים א'-ה' בשעות 10-16, יום ו 10:00-15:00.

פעילות ערב בחודש אוגוסט בלבד-
בימי שני ה 7.8 ו 14.8 בשעות 17:00-22:00 (פתוח לנשים בלבד)
בימי רביעי ה 9.8 ו 16.8 בשעות 17:00-22:00 (פתוח לגברים בלבד)
בימי חמישי (למעט ה- 31.8) בשעות 17:00-22:00 פתוח לקהל הרחב
*** יש להתעדכן באתר הבית טרם ההגעה- ייתכנו שינויים בלוח הזמנים.
קישור לאתר http://www.yamcarmel.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה