5 ביולי 2017

כללית אסטתיקה ורפואה משלימה

בשבוע שעבר נערכה מסיבת פתיחת עונת הקיץ בכללית במגדלי הקריון. כ-300 הגיעו לאירוע, בו שמענו הרצאות שונות בנושאי אסטיקה ורפואה משלימה (טיפול בההזדקנות העור, הכרות עם הרפואה הסינית ועוד), התנסנו בטיפולים שונים (שיאצו, דיקור, רפלקסולוגיה ועוד) וראינו מוצרים מצויינים שיש לכללית להציע.
אני שמעתי הרצאה על כאבי גב שהעביר ד"ר רונן ולגרין (כירופרקט), שגרמה לי לחשוב שאולי אני לא צריכה לסבול מכאבי הגב שלי. מאז אני מקפידה ללכת עם גב זקוף יותר, וגם התחלתי ללכת לשיאצו. מקווה שיעזור :-)
צוות מרפאות הכללית, בניצוחה של מנהלת מחוז צפון אירית פנקס-רון, עמד לרשות האורחים באדיבות ומקצועיות בכל פניה, שאלה וקביעת תורים.


לא ידעתי שיש כל כך הרבה טיפולים שהכללית מציעה למטופלים שלה במחירים מצויינים, ושמחתי לגלות זאת. קבעתי לי תור לייעוץ ולטיפול שיאצו. מציעה לכם להתקשר עכשיו לכללית ולקבוע לכם גם תור לייעוץ. חבל לפספס.
התפנקנו גם בבופה עשיר ובריא מבית קייטרינג הבוטיק של גדי'ז גודס בניהולם של ורד נחמן וגדי בן כליפה. ברקע ניצח על המוזיקה האנינה דיג'יי ברק ברנר, והנציח את החגיגה הצלם אורן סטלקול.
על הפקת האירוע אחראי משרד יח"צ לימור כרסנטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה