21 בינו׳ 2016

חדש משופרסל - שוקולד, פרלינים וקפסולות קפה

במסגרת המאמץ של שופרסל לנסות להוריד מחירים ולשבור את השוק של "השמות הגדולים", הפעם הוציאה החברה סדרת premium שכוללת פרלינים, שוקולד מובחר עם אחוזי קקאו גבוהים, וקפסולות קפה.
קיבלתי להתנסות את המוצרים האלה, מחלק התלהבתי ומחלק קצת פחות.


הפרלינים היו מעולים. איכותיים וטעימים, כיף לאכול אותם. האריזה יפה ומושכת.
נקודה לשיפור: להוסיף מקרא שמסביר מה יש בכל פרלין, כי יש כאלה שיש בהם אלכוהול, ולמרות שגם הם טעימים אתה לא רוצה שהילד בן ה-3 יאכל פרלין כזה.


שוקולד מריר עם שברי תפוז: רק דברים טובים. אני אוהבת שוקולד מריר, אוהבת קליפת תפוז, ואוהבת את השילוב של שניהם ביחד. מצויין!

עם הקפסולות העניין קצת יותר מסובך. אני לא שתיינית אספרסו מהוללת (בדרך כלל שותה רק נס עם הרבה חלב כדי שלא יהיה חזק). אין לי אפילו מכונת קפה בבית.
נתתי את הקפסולות ("תל אביב", דרגה 4 הכי חלשה) לשתייני קפה וניסיתי גם בעצמי עם מכונת קפה בעבודה. מבחינת הטעם, כמו שאמרתי אני לא אוהדת של אספרסו, אז לי הטעם היה חזק מדי. שתייני אספרסו אמרו שהטעם בסדר, אבל "זה לא נספרסו".
בעיה נוספת הייתה עם הכנסת הקפסולות למכונה. הקפסולות מתאימות למכונות נספרסו שיוצרו עד 2015, אבל עדיין היה קשה לסגור את המכסה על הקפסולה.

לסיכום, הפרלינים מעולים וחוסלו מהר, השוקולד עם התפוז גם היה טעים מאוד, בקפסולות עוד יש מקום לשיפור, בעיקר באריזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה