7 בנוב׳ 2018

חדש מאסם: חטיפי קרקר פיטנס, עוגיות שוקולד לבן וחמוציות, ואח של ביסלי BBQ

אסם מחדשת את מגירת החטיפים שלנו עם שלל מוצרים חדשים:

חטיפי קרקר של פיטנס


חברת פיטנס בדרך כלל מתקשרת לי עם דגני בוקר בריאים (שאני וגם הבנים שלי מכורים אליהם), פריכיות אורז עם ציפוי שוקולד דק, חטיפי אנרגיה, ובאופן כללי למוצרים בריאים לכיוון המתוק. לאחרונה פיטנס השיקו חטיפי קרקר מצויינים בטעמים שונים. 

בסדרה ניתן למצוא חטיפי קרקר עם חיטה מלאה, וחטיפי קרקר עם דבש. הקרקרים מגיעים באריזות אישיות (שלושה קרקרים באריזה אישית), כל חבילה מכילה 9 אריזות אישיות. ככה הקרקרים שומרים על הטריות שלהם, וגם מתקבלת מנה מדודה, כך שיותר קל לשמור על המשקל.

אני אוהבת לשים אריזה אישית אחת בתיק ולקחת איתי למקרים הקשים של רעב למשהו מלוח באמצע היום.

הקרקרים אוורירים, פריכים וטעימים מאוד. נהניתי לאכול אותם כמו שהם, והילדים אהבו למרוח עליהם גבינה לבנה. כל הקרקרים חוסלו די מהר.

שימו לב כי מדבור במוצר שהוא חלבי.
להשיג בכל רשתות השיווק.




עוגיות של שוקולד צ'יפס לבן וחמוציות


אצלנו בבית מאוד אוהבים שוקולד לבן וגם חמוציות, ולכן מאוד נהננו מהעוגיות החדשות שמכילות גם שוקולד לבן וגם חמוציות.

העוגיות פריכות וטעימות, הילדים נשנשו אותן בכיף, הגדולים טבלו בקפה ובכוס התה (כי ככה הכי כיף לאכול עוגיות, בינינו ....). כולם נהנו.

העוגיות מגיעות באריזת 200 גרם.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית ירושלים חרל"פ רבנות מקומית יוקנעם.
להשיג בכל רשתות השיווק.

אח של ביסלי בטעם BBQ מתוק


רק לאחרונה גיליתי שסדרת "אח של ביסלי" היא בעצם סדרה ללא גלוטן. זה די הפתיע אותי (לטובה) כי אני מכירה את הסדרה, אנחנו מנשנשים שקית לפעמים, ואם לא הייתם אומרים לי לא הייתי מנחשת שהיא ללא גלוטן. לא מרגישים בהבדל.

המוצר החדש בסדרה הוא בטעם ברביקיו מתוק. בתור אוהדת ביסלי ברביקיו, נהניתי מהטעם החדש. החטיף טעים וכיף לאכול אותו.

כשרות בד"ץ העדה החרדית. 
להשיג בכל רשתות השיווק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה