21 ביוני 2017

קפסולות קפה ג'ו

קפה על הבוקר. אני חייבת את מנת הקפאין הזאת כדי להתעורר ולהצליח לתפקד. בדרך כלל אני שותה קפה מגורען, אבל מדי פעם מתפנקת עם קפסולה במכונת הקפה שיש בעבודה.
השבוע קיבלתי להתנסות קפסולות קפה של "קפה ג'ו", והן הגיעו בדיוק בזמן לקפה של הצהריים. אז מיד הכנסתי קפסולה למכונה (הקפסולות מתאימות למכונות של נספרסו) וטעמתי.
חברת קפה ג'ו השיקה שתי תערובות קפה חדשות במהדורה מוגבלת בנוסף למהדורה המוגבלת של קפסולות קפה קובני - קפה מקולומביה ומקוסטה ריקה.
חלק מהרווחים ממכירת המהדורות המיוחדות יעברו לטובת עמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען שיפור באיכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.


הקפה הראשון שטעמתי הוא "קולומביה" (בחוזק 8). אני לא מומחית בקפה, אבל אני יודעת מה טעים לי, וזה היה לי טעים. זוהי תערובת ייחודית בעלת גוף מלא ומרירות מבוקרת, המתובלת בנגיעות פירותיות, חומציות מאוזנת היטב וסיומת פרחונית המשתהה קלות על הלשון ומשאירה אתכם עם טעם לעוד.


אחריו (למחרת, כי סיימתי את קצבת הקפה שלי לאותו יום...) טעמתי את קפה "קוסטה ריקה" בחוזק 10. הקפה חזק יותר, עשיר ומשאיר טעם של עוד.
לא הצלחתי להחליט איזו מהדורה טעימה לי יותר, אז אני שותה לסירוגין פעם קולומביה ופעם קוסטה ריקה ונהנית משתיהן.
מחיר: מארז המכיל 10 קפסולות עולה 20 ₪. בסניפי בתי הקפה ובחנות המקוונת של ג'ו ניתן לרכוש 4 מארזים במחיר מבצע של 60 ₪ (15 ₪ למארז). בחנויות הנוחות של רשת מנטה ניתן לרכוש 6 מארזים ב-90 ₪ (15 ₪ למארז).
כשרות: בד״ץ חוג חתם סופר.
ניתן להשיג את הקפסולות החדשות בכל סניפי רשת קפה ג'ו, בחנויות הנוחות של מנטה ובחנות הקפה הדיגיטלית באתר: https://shop.joe.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה