4 במאי 2017

שומרי משקל - חוויה אישית

פוסט קצת יותר אישי,על הנסיון האישי שלי כבר כמה שנים (זה לא פוסט ממומן, אני כותבת מהלב).
יש אנשים שיכולים לאכול הכל ולהישאר רזים, ויש כאלה שיאכלו חתיכת עוגה ומייד יעלו 5 קילו. אני נמנית על הסוג השני.
כל חיי נאבקתי במשקל, עליות וירידות, אומנם לא משהו קיצוני אבל כל הזמן יש מודעות לאוכל.
בשומרי משקל הייתי כבר פעמיים - אחרי הלידה הראשונה ואחרי הלידה השנייה. הורדתי יפה כל פעם, אבל אחרי שהגעתי למשקל הרצוי לא הקפדתי להמשיך להגיע כל שבוע למפגש, ובשלב כלשהו הפסקתי להגיע למפגשים בכלל.
בסוף ההריון השלישי שלי הגעתי למשקל הכי גבוה שהגעתי אליו בחיי, ורציתי להוריד 16 קילו. כשהתינוק היה בן 3 חודשים הלכתי למפגש של שומרי משקל עם מדריכה חדשה - אוסנת. התחברתי אליה מייד, ומאז (9 חודשים בדיוק) כבר ירדתי 13 קילו.
מה שאני אוהבת בתוכנית של שומרי משקל זה שאין דבר כזה שאסור לאכול משהו. מותר לאכול הכל. השאלה היא המינון. מותר גם לאכול במסעדה, מותר גם לאכול עוגה וגם המבורגר, אבל מה שחשוב הוא לדעת לאזן את זה.


עם שיטת הנקודות בשילוב עם אפליקציה נוחה לפלפון, קל לעקוב אחרי האוכל, לוודא שאני שותה מספיק ואוכלת מספיק פירות וירקות. תזונה בריאה בשילוב עם פעילות גופנית, מחשבה חיובית והאפשרות להתפנק מדי פעם כשרוצים - זה מה שעושה את התוכנית לכל כך מוצלחת.
וההתמדה. חשוב לבוא כל שבוע. גם כשמגיעים למשקל הכבוד, חשוב להמשיך להגיע ולשמור על המשקל, אחרת קל מאוד לאבד את האיזון ולאבד את המשקל. בסיבוב הזה אני כבר יודעת שגם כשארד את 3 הקילו שעוד נשארו לי, אני אמשיך לבוא כל שבוע להישקל ולשמוע את המדריכה ואת החוויות האישיות של החברים בקבוצה.
גם מאוד חשוב להתחבר למדריכה. אני זכיתי במדריכה נהדרת שלא שופטת גם אם עליתי במשקל השבוע. היא תמיד חיובית ומעודדת, ובסוף כל מפגש אני חוזרת הביתה עם אנרגיות מחודשות ורצון להמשיך בתוכנית.
ממליצה אישית לכל הנאבקים במשקל להצטרף עכשיו לשומרי משקל. יש הרבה פגישות בכל הארץ, כל אחד יכול למצוא את היום והשעה המתאימים, ואת המדריך או המדריכה שיעזרו לו בדרך.
כנסו עכשיו לאתר - www.shomreymishkal.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה