19 באפר׳ 2017

משקאות ומעדני סויה של תנובה

בשנתיים האחרונות גילינו שהבן שלנו קצת רגיש ללקטוז. אני בעצמי ידעתי כל חיי שמוצרי חלב גורמים לי לנזלת ועיטושים. אבל אחרי שגילינו גם אצל הבן שלי, החלטנו לשנות קצת את התזונה של שנינו.
במה זה מתבטא? בתור התחלה, במקום חלב רגיל אנחנו שותים חלב דל לקטוז או חלב נטול לקטוז. במקום גבינה לבנה, מורחים גבינה סויה. אפילו גבינה צהובה נטולת לקטוז התחילו לייצר בחודשים האחרונים. אבל .... הבעיה הכי גדולה שלנו היא בתחום המעדנים. הבן שלי מאוד אוהב מעדנים ומשקאות חלב והיה רגיל לאכול כל יום מעדן או שניים. ניסינו כמעט את כל הסוגים – מעדני אורז, מעדני סויה של חברות שונות, עד שמצאנו את הסדרה המושלמת – סדרת המעדנים הטריים ומשקאות הסויה של תנובה.


 משקאות הסויה הם הצלחה גדולה אצלי בבית. כל משקה משלב טעמים מיוחדים (פטל-תפוח, תות-בננה), המשקאות משביעים וטעימים מאוד. נתתי גם לגדול שלי לטעום, והוא מאוד התלהב, בלי שידע שזה אפילו עשוי מסויה.
הבן שלי אוהב לשתות משקה כזה בבוקר או אחר הצהריים, ואני אוהבת לקחת משקה כזה "על הדרך", כשאני ממהרת ורעבה, ואין לי זמן להכין משהו לאכול. המשקאות האלה הם הפתרון המושלם במקרים כאלה. ולא מרגישים בכלל שמתפשרים על הטעם. להפך, לדעתי הם אפילו יותר טעימים ממשקאות החלב.
לא פלא שהמשקאות זכו בתואר "מוצר השנה 2017". בהחלט מגיע להם, וכל הכבוד לתנובה על השקעה מוצלחת מאוד בתחום תחליפים החלב.

המעדנים מגיעים בטעמים שוקו, תות ואפרסק, הם טריים (נמצאים בקירור) וטעימים מאוד. מזכירים גם במרקם וגם בטעם את מעדני החלב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה